Jana Hospodárová


Narodená : 26. apríl 1976, Bratislava, SR
Znamenie : býk, v čínskom drak
Rodičia__: mama pochádza z Piešťan
__________ otec z Michaloviec
Farba očí: premenlivá, ráno modrá,
__________ večer takmer zelená
Výška____: 168cm
Váha_____: 51kg
Naj šaty : minišaty na ramienka a nohavice
Naj farby: Páči sa mi, keď sa v lete rozžiaria
__________ ulice žltou, červenou, zelenou,
__________ oranžovou, ale ja uprednostňujem
__________ čiernu. ...Jana
Naj sen__: Stať sa herečkou a naučiť sa jazdiť na koni.
Naj kvet : biela kala

Naj hudba: Rolling Stones, Eric Clapton,
__________ Peter Lipa, Sting

Naj herec: Cate Blanchet, Jean Reno, Robert De Niro
Záujmy___: filmy, cestovanie, milujem teplo
__________ a veľmi rada a veľa jem

Viera____: Neverím, že to niekto zhora riadi.
__________ A nemám rada Akty X.

__________ Verím len v ľudí. ...Jana
Vzdelanie: Chodila 5 rokov na Hotelovú akadémiu
__________ v Prešove, potom ju
prijali na
__________ herectvo na VŠMU, ale štúdium nedokončila.

Povaha___: Vravia o mne, že som tichá. Ale to nie je pravda.
__________ Rada pozorujem ľudí a skúmam ich správanie.
__________ Snažím sa ich spoznať a cez nich aj následne seba.
__________ Dosť často mením názory, ale to je asi mojím vekom.
__________ Som síce komunikatívna, ale nie žoviálna.
__________ Som náladová a niekedy si to odnesú tí, čo si to nezaslúžia.
__________ Som priateľská a nazdávam sa, že sa so mnou dá vyjsť, aj keď
__________ som občas tvrdohlavá. ...Jana


Galéria:


HQ:


Wallpaper: